از تولد تا برترین شعبه ویزلند فرمانیه | ویزلند چگونه تأسیس شد؟

ویزلند چگونه متولد شد؟ و چگونه بعد از مدت کوتاهی در ۵ سال به محبوب‌ترین و مردمی‌ترین شعبه در تهران و شهرستان‌ها برسد؟ پیام ویزلند چیست؟ محصولات ویزلند چیست؟

در این مقاله سعی کرده تا نگاه کلی به برند مردمی و محبوب ویزلند داشته باشیم و تمام سؤالات شما را پیرامون برند محبوب ویزلند جواب دهیم . با ما همراه باشید

شعبه-ویزلند-فرمانیه

فهرست مطالب

ویزلند یک برند مردمی است و تنها وظیفه خودش را خدمت رساندن به استایل و بی‌نیاز کردن جامعه از برندهای خارجی می‌داند. جامعه ویزلند که در این با تکیه بر تولید ملی و محصولات ایرانی توانسته است بهترین محصول را به دست مشتریان عزیز برساند تبدیل به برند محبوب میان فارسی زبانان و حتی خارج از ایران شده است به همین دلیل ما در  ویزلند فرمانیه در خدمت شما هستیم تا شما مناسب ترین کیف و کفش را مناسب سلیقه و استفاده خود داشته باشید و ما بتوانیم بهترین راهنمایی را برای خرید کفش بر اساس نیاز شما داشته باشیم

تأسیس ویزلند

lazy

ویزلند یک برند تازه‌تأسیس است که حدود ۵ سال از تولدش می‌گذرد. این برند در ابتدا با وجود آرش حسامی (مؤسس ویزلند) در باغ سپه‌سالار، بازار کیف و کفش تهران، شروع به فعالیت کرد و به علت قیمت مناسب و ساختار و نوع چرم و البته کیفیت مناسب چرم و زیره به‌سرعت میان جوامع هنرمند و آرتیست جا افتاد و بعد از آن شاهد پیشرفت و تقاضای بسیار زیاد تمام افراد جامعه بود.

گاهی پرسیده می‌شود که ویزلند به چه معناست؟! جواب بامزه‌ای که می‌شود داد این است: سرزمین کفشدوزک‌ها! شما در دنیای ویزلند پا به سرزمین سوسک‌های دوست‌داشتنی خواهید گذاشت و آنها را برای یک سفر طولانی انتخاب می‌کنید. نه آنها شما را تنها می‌گذارند و نه شما آنها را تنها خواهید گذاشت

ویزلند فقط یک برند نیست. شما از لحظه‌ای که پا در فروشگاه ویزلند می‌گذارید. متوجه صمیمیت فروشنده‌ها و خدمت‌رسانی مهربانانه آنها می‌شوید و حتی امروزه به علت پیشرفت خوب تکنولوژی ما شبانه‌روز در هر وقتی که شما بخواهید آنلاین و در خدمت شما هستیم و در شعبه آنلاین ویزلند کارشناسان ما به‌صورت ۲۴ ساعت در خدمت شما برای خرید و راهنمایی و مشاوره محصولات برند ویزلند، گریفین، پانیسا، و خیلی از برندهای کوچک و بزرگ است.

خالق ویزلند، آرش حسامی

آرش حسامی متولد دی 1368 جزو جوانان موفق سال و کار آفرین برتر و صاحب امتیاز برند کیف و کفش ویزلند است. کسی که در مدت کوتاهی توانست هم خودش و هم برند ویزلند را محبوب استایل دوستان کند. او برای چند سال برند ویزلند را برند برتر ایرانی کرد. تا الان حدود 68 شعبهدر تمام شهرستان های ایران و البته چندین شعبه در خارج از ایران را دایر کرد تا سفیران ویزلند در هر نقطه ی جهان به محصولات ویزلند دسترسی داشته باشند.

آرش حسامی خانواده‌ای متولد شده است که پدر آن خانواده از کفاش‌های قدیمی تهران است. جوانی پر از شیطنت داشت (به گفته خودش در مصاحبه تلوزیونی) و در سالی به فکر تحول در بازار ایران افتاد. او به همراه برادر کوچک‌ترش امین حسامی (مؤسس برند گریفین) نیازی را در جامعه پدید آوردند و خودشان هم توانستند به این نیاز پاسخ دهند. ابتدا در بازار کفش تهران، باغ سپه‌سالار، و بعد در تمام نقاط ایران ویزلند و گریفین را بزرگ کردند همین است که ویزلند و آرش حسامی همراه هم جزو کارآفرینان برتر هستند.

lazy

چرا ویزلند محبوب است؟

کیف‌ها، کفش‌ها، بوت‌ها و کوله‌های ویزلند همگی از متریال باکیفیت و به‌صورت دست‌دوز تولید می‌شوند. برخی از چرم طبیعی و برخی هم چرم صنعتی که این مدل از چرم‌ها، چرم کارخانه‌ای یا صنعتی، مخصوص طبیعت دوستان و وگان‌ها تولید می‌شوند. چرم‌های صنعتی ویزلند معمولاً دارای چاپ‌های بامزه هستند که هرکدام اسم‌ها و کاراکترهای خاصی داند. کفش بوت و نیم بوت‌هایی با اسم‌های لئون و ماتیلدا، سفر، لیلی و مجنون، سالوادور دالی و … .

همچنین در کیف‌ها و کوله‌های ویزلند هم‌اسم‌های جذابی را پیدا می‌کنید: خسته، حسش نیست، یک بوم و دوهوا، فضایی و الوان یا شهرزاد؛ جالب قضیه اینجا است که این اسم‌گذاری بامزه را مخاطبین پیج انجام می‌دهند.

چرم‌های مورداستفاده در محصولات ویزلند

چرم‌های طبیعی ویزلند را متریال‌های متفاوتی تشکیل می‌دهد تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. چرم‌های قدیمی پتینه، روستیک، یا چرم های واکس‌خور شبرو و همیشه شیک یا چرم های خاص فندکی و هورس و کریزی هورس که می‌توانند از انتخاب‌های شما برای کیف، کفش، بوت یا کوله شما باشد.

Document
مقاله‌ مرتبط به کفش چرم
  • راهنمای خرید کفش چرم مناسب
  • سفیر ویزلند کیست؟

    lazy

    ویزلند از ابتدای تولدش تا الان، بدون هیچ تبلیغی به پیشرفت ادامه می‌دهد. روزبه‌روز هنرمندان و مردم بیشتری به علاقه نشان می‌دهند و افراد بیشتری را به ویزلند دعوت می‌کنند. به‌تمامی ویزلندی‌ها سفیران ویزلند گفته می‌شود.

    عکاسی‌های پیج همگی با سفیران ویزلند انجام می‌شود تا هرچه بیشتر ارتباط بین ویزلند و شما صمیمی‌تر شود. البته شما هم می‌توانید سفیر ویزلند باشید. چگونه؟ فقط کافی است که یک محصول ویزلندی از ما خریداری کنید و بعد یک عکس با کیف و کفش ویزلند را برای پیج اینستاگرام یا شماره واتس اپ پشتیبانی بفرستید تا عکس شما با افتخار در پیج ویزلند فرمانیه استفاده شود و از سفیران ما در این دنیای بامزه ویزلندی باشید.

    موفقیت ویزلند از کجا استارت خورد؟

    آرش حسامی و دیدگاه او راجع به موفقیت

    در یک‌کلام باید بگویم که اول یک هدفی را انتخاب کنید و بعد برای لحظه‌به‌لحظه‌اش تلاش کنید.

    هیچ‌وقت یک شبه نمی‌شود به موفقیت رسید. اتفاقی که ما می‌بینیم که شخصی به موفقیت رسیده است و تصور می‌کنیم این موفقیتش به‌صورت معجزه‌آسا و یک‌شبه به وجود آماده است ولی او راه زیادی را طی کرده است تا به جایی برسد و شما او را ببینید. قدم‌های خودتان را کوتاه بردارید و بعد بوم؛ موفقیت در آغوش شماست.

     موفقیت ویزلند این‌گونه بود که نیازی را در یک جامعه وجود آورد و سپس به آن پاسخ داد. هدف خود را از میان میلیاردها گزینه انتخاب کنید و برای رسیدن به آن شک نکنید.

    lazy

    گوزن و ویزلند فرمانیه

    ویزلند فرمانیه که همه ما را با لوگو و نقاشی گوزن تک‌شاخ می‌شناسند، شعبه برتر ویزلند در کلیه شعب (از نظر مشتریان) باسابقه ۳ساله در خدمت شماست. تیم ویزلند فرمانیه همواره در تلاش است که به مشتریانش خریدی دلپذیر را همراه با حس و حال متفاوت تقدیم کند.

     تیم آنلاین و همچنین فروشندگان ویزلند فرمانیه با تسلط بر دانش استایل روز و همچنین رنگ‌شناسی شما را تا بهترین انتخاب همراهی می‌کنند.

    خلق خوب، حوصله زیاد و سرویس‌دهی مطلوب مشتری سرلوحه کاری فروشگاه ویزلند فرمانیه است.

     

    شرایط خرید از ویزلند فرمانیه | شعبه محبوب کشور

    در ویزلند فرمانیه شما می‌توانید علاوه بر انتخاب کیف و کفش ویزلند می‌توانید محصولات برند گریفین و پانیسا را نیز انتخاب کنید.لازم به ذکر است که ویزلند فرمانیه حامی تمامی برندهای تازه‌تأسیس یا برندهای کوچک شخصی که می‌خواهند محصولاتشان بیشتر دیده شود است.

    شما هم اگر می‌خواهید برندتان بیشتر دیده شود می‌توانید به شماره واتس‌اپ پشتیبانی ویزلند فرمانیه پیام دهید.

    Document
    خرید کفش مردانه و زنانه از ویزلند فرمانیه
    خرید کفش مردانه ویزلند
    خرید کفش زنانه ویزلند

    نگران خریدتان از ویزلند فرمانیه نباشید. اگر مدل و رنگ و سایز مناسب شما نبود ما تا ۷۲ ساعت محصولی که خریداری کرده‌اید را با مدلی دیگر تعویض می‌کنیم تا نگرانی شما از خرید آنلاین رفع شود.

     علاوه بر این تا ۶ ماه به‌صورت رایگان محصولات شما را گارانتی خواهیم کرد و تا وقتی که محصولات ویزلند هم قدم شما هستند تعمیرات کیف و کفش ویزلند شما را قبول می‌کنیم. بهترین مزیت خرید که در ویزلند فرمانیه وجود دارد، تخفیفات ویژه مشتریان ویزلند فرمانیه است. به این صورت که بعد از خرید 10 درصد مبلغ خرید شما اعتبار شما برای خرید بعدی کیف و کفش از ویزلند فرمانیه است .

    lazy

    جمع بندی

    این که ویزلند محبوب شما شده است باعث افتخار ما است. خرید آنلاین تجربه جدید است که ویزلند آن را راه‌اندازی کرده است تا شما راحت‌تر ببینید انتخاب کنید و در نهایت خریداری کنید. راه دشواری بود ولی در نهایت به کمک شما ما توانستیم تا در تولیدات ملی حرف اول را هم در طراحی و هم در قیمت بزنیم و در مقابل رقیبان خارجی سرفراز شویم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 10 =