چرم میکروفایبر

چرم میکروفایبر چیست؟

 چرم میکروفایبر چیست و چرا استفاده از آن محبوب شده است؟ باید به این فکر کنیم که دنیا به اندازه ای مدرن شده است که تولیدات چرمی خود را به محصولات مصنوعی بسپارد. اما در این میان اختلافات و سلایق مختلفی دخیل هستند که بر این باورند چرم صنعتی هیچگاه نمیتواند جای چرم طبیعی را بگیرد و از این رو همواره چرم های صنعتی با اینکه هر سال به کیفیت و ویژگی های مثبت آن اضافه میشود، باعث ترس و وحشت چرم پوشان است. یکی از جذاب ترین و بهترین چرم صنعتی، از نظر شباهت و کیفیت به چرم طبیعی، چرم میکروفایبر است. این چرم با ظاهری بسیار شبیه به چرم طبیعی به بازار آماده است تا علاوه بر ظاهر کیفیت و دوام بالاتر و همچنین قیمت کمی مناسب تر از چرم طبیعی داشته باشد. 

در این مقاله میخوانید

چرم میکروفایبر چیست؟

چرم های صنعتی تا سالهای سال جزو چرم های با ظاهری مصنوعی بودند که بوی بدی داشتند و ظاهری براق و زننده ای نیز داشتند. علاوه بر این کیفیت و دوام بسیار پایینی داشتند. تمام این مشکلات باعث ایجاد یک تصویر زشت در ذهن مردم و خریداران بود و تا امروز نیز این مشکل ادامه دارد. در سالهای اخیر دانشمندان توانستند چرمی را تولید کنند که ظاهری بسیار زیبا و جذاب و همچنین کیفیت و دوامی بیشتر از چرم های صنعتی قدیم داشته باشد. نکته ی بسیار جالب چرم میکروفایبر این است که آنها توانستند حتی از چرم طبیعی نیز کیفیتی بهتر تولید کنند.

چرم میکروفایبر از چرم های صنعتی است که با لایه ای از رزین PU با بالاترین کیفیت ساخته شده است. این دقیقا ساختاری شبیه به چرم طبیعی است که طبیعتا بجای استفاده از میکروفایبر از الیاف طبیعی پوست استفاده شده است. و البته بخاطر داشته باشید چون چرم میکروفایبر از مواد شیمیایی ساخته شده است مقاومتی بالاتر در برابر کشش و فشار دارد.

خواص چرم میکروفایبر

  • از نظر ظاهری و حس استفاده بسیار شبیه به چرم طبیعی است
  • پاره نمیشود، خراشیده نمی شود، پوست پوست نمیشود
  • تغییر رنگ نمی دهد
  • ضد باکتری است
  • بسیار سبک است
  • مقاومت بسیار زیادی در برابر آب دارد ( ضد آب است)
  • قابلیت شستشو دارد ( بر خلاف چرم طبیعی)
  • تنفس دارد
  • سازگار با محیط زیست

چرا چرم میکروفایبر برای محصولات چرمی بسیار مناسب است؟

تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کفش شما کثیف شود، لکه ای رنگ روی آن بیفتد و یا به دلیل شرایط بخواهید مدام آن را بشویید، این کار را چگونه انجام خواهید داد؟

فروشگاه ویزلند فرمانیه با محصولات چرمی میکروفایبر به شما کمک میکند تا علاوه بر تنفس و کیفیت بتوانید بهداشت محصولات چرمی را نیز رعایت کنید و هر موقع که دوست داشتید کفش هایتان را بشویید.  از طرفی، دیگر لازم نیست نگران آب و باران باشید چون چرم میکروفایبر بر خلاف چرم طبیعی ضد آب است.

 کفش ها و صندل هایی با چرم میکروفایبر با تکنولوژی بسیار خاص و پیشرفته برای شما اماده شده است و هم اکنون میتوانید از فروشگاه ویزلند فرمانیه خریداری کنید

 محصولاتی که ما به شما پیشنهاد میکنیم :



تنوع محصول و مدل ها در ویزلند فرمانیه

به تازگی ویزلند فرمانیه این چرم را به لاین جدید محصولاتش اضافه کرده است و شما میتوانید بهترین مدل ها و رنگ ها از جنس چرم میکروفایبر در رنگ بندی متنوع از برند ویزلند فرمانیه خریداری کنید. یادتان باشد چرم میکروفایبر از نظر کیفیت بسیار به چرم طبیعی نزدیک است و همان ویژگی های مثبتی را که در چرم طبیعی وجود دارد را نیز دارا است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 17 =